header

Hari Konvokesyenku...Part 2

Pada 26 Julai...Tarikh ini merupakan tarikh raptai majlis konvokeyen ku...
Seawal jam 5.30 a.m..aku dah bangun..alarm yang diSET pun lmbat dri waktu bngunku..mta mcm taw2 jer waktu bngun yang sfesifik ahaa..pndai2lh...

Then after mandi...n then sejam make up..(lamanya..ada ku kesah)..ahaa..salin baju smua.tunggu si driver aku dtang ambik...lamanya...(mesti ada alasan jalan jamlh apalh nnti kan...huuhh..mcmlh aku x taw si dia bngun lmbat)..aku tawlh sbab akulh alarm plg berkesan si driver aku tue..btol!!x caya??alkisahnya begini..untuk bngunkan dia..aku automatik SMS dia seminit selepas aku terjaga..SMS trus!..xda excuse2..dh cnferm dia xkan bngun on the spot...selagi x reply msej x bngun lagilah tue..pas mndi aku msej lagi..kali nie hntar msej mrah2 sikit..kasi gertak sikit..pastu cnferm dia akan reply on the spot..ehee..best kan dia nie??sejurus selepas tu dia pun coming..eheee...

Sesampainya di Stadium...aku (kami) pun trus daftar dri di kaunter ikut jabatan masing2..n then mencari teman2 lama sealiran..wahhh...nmpaknya smua org dh mkin hnsome n cantik..smua dh upgrade gitu..uhuuu...bila dh bertemu..celoteh pnjanglh jadinya..x ingat lagi org bnyak kat sekeliling..uhuu...excited sngat..bnyaknya cerita!!!





Inilah antara gambar yang sempat diambil sekitar Majlis Raptai..comelkan diaorang nie smua??kan aku dh bilang...diaorang mkin lawa dha..nie bru member yang mpuan..ex-coursemate laki2 x sempat nak ambik gmbr uhuu..diaorang asyik merayau jer... 

Lama taw tnggu nak raptai..2 jam rsanya...dalam sekitar jam 10 a.m brulah raptai start!..uhuuu...lenguh kaki tgu tpi dengan suasana kecoh oleh teman ngok ngek nie smua..x trasa lamanya..

Then dalam sekitar jam 2.30 p.m..brulah majlis raptai selesai...letih sungguh!!!...ada2 jer yang x perfect...tyme nielah memntapkan skill kan...ada beberapa perkara kena ingat :
1. when pengacara sebut jew perkataan "dan"...kena tepuk tangan
2. Jangan lupa pndang kemera..dont be shy..dat is the first n the last tyme u do it..ok!..siap berkhimat!
3. Berdiri bila Menteri diumumkan datang..
4. Ucap Thank you to Datuk Amar...
Thats ols!
...selesai..

Malam mejelma hari y sma...wah bnyak pulak aktiviti hari ni kan...
reunion party...
sama teman2 yang sporting gitu...
Ya betul!!yang x sporting xlah dtang...
tunjuk gmbar jerlah erk...letih nak taip2 dha...tataaaa...

Makan kat steamboat!!yummmyyy.....first tyme mkan sini..best sngat!


X perlu kata apa2..tngok jew meja tue dh taw betapa kekenyangannya kami saat itu...its really amazing tyme..Thanks Guys sudi datang..ehh..one more..Thank pada si dia tu y sudi belanja air kitaorang..AIR jer k..mkan byar sendiri..huhhh!!!

Persedian untuk hari esok...Keperluan KONVOKESYENku...



Kasut Alladinku...ok x??cantik memanglh..aku hrap inilah kali pertama dan terakhir aku pkai kasut nie..sakit kaki rsa tahap terbakor dh..sakit sangat pkai kasut nie..uhh..xkn ku ulngi lagi!!
Jubahku...
Komen : Besarlah sangat!!!jubah katakan...pkai jewlah

Baju kurungku..cantik x???bolehlah...1 sibu taw cari nie..ehee..ttap purple!!!

Nantikan Hari konvokesyenku part 3 ok..Hari Bersejarahku...wait!!!




2 comments:

  1. komen yang sama. raptai cm sengal. mesti perfect. haha..

    kck bju eh.. :) cm muat jak ktk pkey.. tp ng kck la.. ;)

    ~ as usual.. tabiat yang sama.. ~ gerak each other. ingt waktu tak 2 nk trun kuliah.. haha. mesti sms dolok.. :) hehe..
    ok. keeep updating dear.. :)
    blog pun dh mju eh.. heeeeee

    ReplyDelete
  2. kahkahkahhh...maju apanya...kitak jak y sudi komen..ahaaa...syok sndiri jak lbih my blog..ahaa..mmg muat pun baju ya..saiz S..plg kcik kat kedei ya..

    ReplyDelete