header

Malaysia vs The Blues!!!!

Hanya mampu tngok LIVE kat tv..uhuuuu


Mengira detikkan duk tunggu malaysia lawan chelsea..pasti gamat lagilah stadium..lautan biru bakal menjelma malam nie...almaklumlah peminat chelsea kan???eheemmm..sedih pulak aku..kalaulah aku ada kat stadium malam nie..mungkin aku salah seorang daripada 1/4 insan yang mengenakan jersi malaysia kan..uhuu...apapun aku ttap pyokong setia team malaysia walaupun yang main malam nie bkn hero kegemaran aku..Malaysia boleh!!!yeahhhh....kasi semangat skit ngn diaorang...






Berikut adalah senarai pemain yang bakal mengemudikan skuad malaysia..all the best to all of them...May God Bless...



  • Norhafiz Zamani Misbah
  • Amri Yahyah
  • Hairuddin Omar
  • Badhri Radzi
  • Daudsu Jamaluddin
  • S.Subramaniam
  • Shahrulnizam Mustapa
  • Joseph Kalang Tie
  • Irfan Fazail
  • Gary Steven Robbat
  • Wan Zack Haikal Wan Nor 
  • Fandi Othman
  • Zubir Azmi
  • Goalkeeper : Farizal Marlias

Kenapa aku BOLDkan nama goalkeeper erk???uwaaaa....aku kan pminat si apex..alaaaa...khairul fahmi..game x best tnpa khairul fahmi.. wahhh... statement ko!!..uhhh..aiman x kesah..ehehe...apapun semua pemain malaysia the best!!!

No comments:

Post a Comment