header

Sampai jugak akhirnya....

Dari semalam lagi nak post entri nie
excited sangat!!!
2 minggu lepas saya da crta pasal my konvokesyen right??
Nie nak tayang skit gmbar2 rasmi masa konvokesyen saya tue...
Bukan gambar yang saya ambik...

Gambar2 berbayarlah...
Tuelah nak tunjuk nie...


Teu dia...eheee...Gambar nie dihantar terus ke rumah saya..POS LAJU katakan...

Ada kisah di sebalik gambar2 indah ini..uhuuu...
Nak saya certa ker???
oklah...
alkisahnya..gambar nie bukan directly pgi saya...posmen hntar g rumahlah..yang terima my grandma..
Alkisahnya begini ::::

Posmen : Nie betul rumah miry???
My Grandpa (datuk akulah) : Ya2
Posmen : Nie da barang tuk dia,saya nak u sign....
My Grandpa : (Muka x reti..uhuu)
Posmen tue pun paham kot...
Then...
Posmen : Mintak IC ???
Masa tuelah my Grandma(nenek aku) muncul 
My Grandpa : Ambik IC yun(he means ME) sana
My Grandma : Mana da..IC dia bawak kerjalah
Then My Grandma p cari jugak...
Cari apa???
Habis diselongkarnya almari baju saya..uhuuu..motifnya tuk cari IC or yang sewaktu dengannyalah
Tuuttt...jumpa fail pink...dapat surat beranak...
jeng..jengg....
Tunjuk kat Posmen...
My Grandma : Nie boleh???
Posmen : Satah tue nama mak cik erk???(Belek2 surat yang dibagi..)
My Grandma : Ya..
Posmen : Ok Dah (catat2 IC dia)..Terima Kasih!

Si Posmen tue sebenarnya nak IC nenek or datuk aku bukan IC yun (aku)...
Nak taw x surat beranak sapa yang dia bagi???


SURAT BERANAK AUNTIE AKU
of cozlh da nama nenek aku kan??


....ahahahahahaaa.....
Bi;la sampai rumah...sumpah aku terkekeh ketawa masa dia cerita..uhuuu...

(version cerita di atas adalah dalam bahasa iban)
Translator : Me

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tutup cerita tue..
Nak tunjuk gambar lagi k!!!

eheee...muka serius sangatlah dik oiii...malu kot bnyak sangat orang time tue

 With my beloved mum...(My father x dapat ikut)


Nie gambar time terima my DIPLOMA ...Thank Datuk Amar..Senyuman anda penyeri gambar saya..ehee


Pewittttt!!!...rasa macam modellah pulak



ehhhh...ni sapa pulak mamat sesat nie...kihkihh...nie Mr. right sayalh..Tahniah dear!!moga terus succes erk



Aku dah prapare awal2 dah Frame tuk gambar2 konvo aku nie...


Murah ja...RM 14.90..harga murah..kualiti pun murah...

Krekkkk!!!!

Huhuhuuuu...time tue jugak dia patah...x dapat pakai pun..
moralnya disini : Beli yang kualiti tinggi..


TAMAT

6 comments:

  1. ah... jelesnya.. maka mekorg knvo awal..:(
    nice pic..
    i like.. !

    ReplyDelete
  2. heheee....maybe kita x sma company y ambik gmbr..mek org catalia y ambik..nya nang mdah 1 week gmbr akn smpei..

    ReplyDelete
  3. waaaa dah konvo... Iejam tgh tunggu nih... rsnya bulan 10 nih bru konvo for my degree... xsabarnya ~~~

    ReplyDelete
  4. Tue knvo 4 my diploma..degree blom knvo g...

    ReplyDelete