header

Gila-gila!!!

Pagi tadi gi perpustakaan dengan niat nak pulangkan buku yang dipinjam 2 minggu lepas..Kena denda pulak 10sen sebab hantar lambat sehari..So memandangkan sudah berada di lokasi kejadian,tengok lagi siswa-siswi duk berduyun2 menghampiri gerai buku pameran kat situ..saya pun dengan senang hati join sekali..tambah-tambah adanya member yang memang gila shopping..apa lagi...saaazzzz....

Saya bli komik jew..teringat masa zaman sekolah dulu suka bca komik gila2,,so kebetulan gak tadi tengok da jual majalah gila2 dengan harga yang tersangatlah murah..sebijik =RM1.00...So saya rembatlah 5 bijik bersamaan dengan RM5.00...Kira murahla tue jika dibanding ngan harga asal yang 5 inggit kan..

Lepas tue,,memang aku terus beleklah sementara tunggu member cari buku lain..memang x rugi jugaklah beli..confirm x stress punya bila baca..Memang akan tergolek2lah atas katil..Aku dalam bas pun tersengeh2 baca..Trylah...

Jum tengok sebahagian lawak2 dalam buku tue yang mmg gila2 belaka...






....Just to make u smile...
~~Selamat berjenaka~~

No comments:

Post a Comment