header

Syukur...Mohon Doa sahabat semua...




Semua orang ingin berjaya dalam hidup kan..ann..ann...angguk2
Pernah tak korang semua terjerumus@terjunam@whateverlah ke dalam jurang@apa2 sajalah kan yang korang memang tak inginkan???Pernah tak???

Saya suka ayat kat atas nie..I will never close my book till i get what i want!

Mungkin saya boleh dikatakan dalam situasi ini sekarang tapi saya still tak sampai terjunam lagi..hampir2lah..eheeekkk...

Tapi saya bersyukur sekarang SEBAB ;

1. Saya mendapat lampu hijau(Lampu hijau yew not merah maknanya boleh jalanlah kan??aann...annn) untuk berhijrah ke dunia baru yang mana mungkin lebih baik untuk masa depan saya sendiri..Kata orang untuk dapat peluang tue punyalah susah kan..Syukur sekali lagi saya dapat peluang..dan dengan peluang itu of coz saya tidak sama sekali akan sia-siakan..

2. Saya ada beberapa orang yang sangat menyokong kuat keinginan saya ini..Terima kasih u ols..Moga doa anda untuk saya menjadi realiti yang indah buat saya..

3. Dan..saya juga sangat bersyukur dengan adanya individu tertentu yang tidak menyokong keinginan saya ini..Mungkin mereka ada SEBAB mereka sendiri kan??saya tidak lansung marah bahkan semangat untuk meneruskan impian saya ini semakin berkobar2..Bak kata pepatah menyeluk pekasam biarlah sampai ke lengan kan tapi saya tak..saya seluk sampai saya dapat SEGALA apa yang saya hajati..eheekk..

DENGAN ITU(ECEHCECEHHH...)
SAYA MOHON DOA ANDA PARA SAHABAT-SAHABAT SAYA YANG MENYAYANGI SAYA AGAR SAYA DAPAT APA YANG SAYA IMPIKAN..
TIDAK PERLU DITANYA APA,KENAPA,@MENGAPA??
ANDAI IMPIAN SAYA TERCAPAI TIDAK PERLUKAN PERSOALAN,SAYA YANG AKAN WAR2KAN..
DOA IKHLAS ANDA TUNJANG KEJAYAAN SAYA..
TERIMA KASIH..



Entri kali nie tak ada kaitan dengan sesiapa pun cuma luahan perasaan seorang penaip sebuah typewritter yang usang..
tataaaa...love u ols!


4 comments: