header

Kami Guru Satria!!!

Entri yang agak berkarat...
Rutin harian yang sangat kucar-kacir seminggu ini..
Minda tidak mampu fokus dengan banyak perkara..
Makanya tersimpullah...
AKU sangat PENAT!!

Kursus Pembangunan sahsiah guru superb besttt!!!
Semangat untuk menjadi guru yang baik itu semakin berkobar-kobar..
Layak kah saya???

Dalam masa 8 jam berkursus sangat-sangat berbaloi...
Dari seorang yang DOWN saya terus yakin bahawa segala-galanya boleh jika kita berusaha+berdoa!!

Kursus ini mempertemukan saya dengan geng-geng yang baru dikenali..
Gila-gila-sporting-bersemangat--itulah team member yang sukar dilupakan!!
2 jam pengembaraan bersama kalian memberi seribu erti buat saya...

Yang Indah!!!

Bertemu Juara Ustazah Pilihan..


Beberapa minit sebelum kejadian,,saya telah bertemu dengan beliau di Ladies Room..ingat student UPSI..patutlah cantik giler,senyum sentiasa..sori..saya betul2 ngak kenal sama mbak!


Terima kasih atas kesudian membantu kami..
lalalalalaaaaaa....

No comments:

Post a Comment